FANDOM

Watanagashi-hen
225px-WatanagashiGame
Informacje
Oryginalna Premiera 29 grudnia 2002
Tłumaczenie 31 października 2009
Poprzedni rozdział Onikakushi-hen
Następny rozdział Tatarigoroshi-hen

Watanagashi-hen (綿流し編, Rozdział Dryfującej Bawełny) to drugi rozdział "pytań" w Higurashi no Naku Koro ni, wydany 29 grudnia 2002 roku. Tak jak w poprzednim rozdziale, historia jest opowiadana przez Maebarę Keiichi'ego. Pierwszy raz pojawia się tu bliźniacza siostra Mion - Sonozaki Shion

Zaginięcia i ŚmierciEdytuj

Zaginięcia Edytuj

Śmierci Edytuj

  • Tomitake Jirō, zmarł rozdrapując sobie gardło w noc Watanagashi, 19 czerwca 1983 roku.
  • Takano Miyo, zabita i spalona w górach Gifu 19 czerwca 1983 roku. Podczas dochodzenia ustalono, iż Takano, pomimo świadków, nie mogła być obecna na festiwalu, gdyż na ten czas musiała być już martwa od 24 godzin.
  • Kimiyoshi Kiichirō, zabity w sali tortur rezydencji Sonozakich, jego ciało zostało znalezione 23 czerwca 1983 roku w studni.
  • Furude Rika, torturowana i zamordowana w sali tortur rezydencji Sonozakich. Jej zwłoki zostały znalezione w studni 23 czerwca 1983 roku.
  • Hōjō Satoko, torturowana i zamordowana w sali tortur rezydencji Sonozakich, jej zwłoki zostały znalezione w studni 23 czerwca 1983 roku.
  • Sonozaki Oryō, zgłoszono, iż z powodu choroby przebywa w domu, jednak jej zwłoki zostały znalezione w studni 23 czerwca 1983 roku.
  • Sonozaki Shion, zachorowała umysłowo po uratowaniu przez policję 23 czerwca 1983 roku. Spadła ze skutkiem śmiertelnym z balkonu swojego mieszkania w Shishibone 28 czerwca 1983 roku.
  • Sonozaki Mion, złamała szyję i zginęła spadając z drabiny w studni w sali tortur Sonozakich, 23 czerwca 1983 roku.
  • Maebara Keiichi, dźgnięty nożem w brzuch 25 czerwca 1983 roku. Zmarł kilka dni później w szpitalu doznając halucynacji.