FANDOM

Tatarigoroshi-hen
225px-TatarigoroshiGame
Informacje
Oryginalna Premiera 15 sierpnia 2003
Tłumaczenie 15 grudnia 2009
Poprzedni rozdział Watanagashi-hen
Następny rozdział Himatsubushi-hen

Tatarigoroshi-hen to trzeci rozdział "pytań" w Higurashi no Naku Koro ni. Opowieść skupia się głównie na rodzinie Hōjō i ujawnia szczegóły z życia Satoko Hōjō i jej brata, Satoshi'ego. Historię opowiada Maebara Keiichi. Po raz pierwszy bezpośrednio pojawia się Irie Kyōsuke, lekarz z miejscowej kliniki, oraz Hōjō Teppei, brutalny wujek Satoko.

Śmierci i zaginięciaEdytuj

Zaginęli:

  • Hōjō Satoshi, zaginął 24 czerwca 1982 roku, po festiwalu Watanagashi.
  • Hōjō Satoko, zaginęła 22 czerwca 1983 roku, po Wielkiej Katastrofie Hinamizawy.
  • ok. 20 mieszkańców Hinamizawy, zaginęli 21-22 czerwca 1983 roku, po Wielkiej Katastrofie Hinamizawy.

Zginęli:

  • Mamiya Rina, zamordowana przez yakuzę Sonozakich, prawdopodobnie kilka dni przed rozpoczęciem historii. Jej zwłoki zostały znalezione w kanale burzowym w Shishibone. Jej uszy i nos zostały odcięte, w jej palce u rąk zostały wbite gwoździe, a jej brzuch został rozcięty.
  • Hōjō Teppei, zabity kijem baseballowym przez Maebarę Keiichiego 19 czerwca 1983, w drodze na komisariat w Okinomiyi. 
  • Tomitake Jirō, zmarł z powodu utraty nadmiernej ilości krwi, rozdrapując sobie gardło, 19 czerwca 1983 roku w noc Watanagashi. 
  • Takano Miyo, powieszona 19 czerwca 1983 roku. Jej spalone zwłoki zostały znalezione w beczce w górach w Prefekturze Gifu.
  • Irie Kyōsuke, popełnił samobójstwo, 21 czerwca 1983 roku, z powodu przedawkowania leków nasennych w klinice.
  • Furude Rika, odnaleziona martwa z wyprutymi wnętrznościami przed świątynią Furude, 21 czerwca 1983 roku.
  • Sonozaki Shion, popełniła samobójstwo w szpitalu, 27 sierpnia 1983 roku.
  • Maebara Keiichi, zginął z powodu wysokiej gorączki nieznanego pochodzenia 30 listopada 1983 roku.